Szoclámpás

Színes szagos társadalom..

Hirdetés

Szoclámpás

Multimédiás eszközökkel társadalmi és szociális szakmai kérdésekről!

Varga Nóri

2013.11.16. - Szoclámpás Szólj hozzá!

 

 

varganóri.jpgSopronban végeztem BA szakon, mint szociálpedagógus, majd az ELTE társadalomtudományi karán folytattam tanulmányaimat MA szakon, mint szociálpolitikus.

Tanulmányaim mellett nagyon fontosnak tartottam a minél több gyakorlat megszerzését, éppen ezért igyekeztem a szakma minél több szegmensébe belelátni és abban munkálkodni. Dolgoztam pszichiátriai betegekkel egy nappali ellátó intézményben, foglalkoztam középsúlyos és súlyos fogyatékkal(fogyatékossággal) élő gyermekekkel gyermekotthonban, megismerhettem az SOS Gyermekfalu és Unicef munkáját. Jelenleg Európai Uniós pályáztatással foglalkozom.

 

Szerencsésnek tartom magam, mert azt tanulhattam, ami mindig is érdekelt és ezáltal minden munkám egyben a hivatásom is, melyet éppen ezért szívvel lélekkel tudok csinálni.

Címkék: Szoclámpás tagok bemutatkozásai

A bejegyzés trackback címe:

https://szoclampas.blog.hu/api/trackback/id/tr235636927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása