Szoclámpás

Színes szagos társadalom..

Hirdetés

Szoclámpás

Multimédiás eszközökkel társadalmi és szociális szakmai kérdésekről!

Dezső Nóra

2013.11.16. - Szoclámpás Szólj hozzá!

n_ri_d_1384527583.jpg

Érettségit követő pénzügy-számvitel ügyintézői középfokú képzés után rájöttem nem csak számokban kellene gondolkodni, amit megerősített a fiatalokkal folytatott kortársképzések is. Számok mellett és mögött emberek, személyiségek vannak. Szociális munka alapképzésre jelentkeztem, amit Szombathelyen végeztem el a Pécsi Tudományegyetem keretében. Igyekeztem megismerni valódi komplexitását a szakmának, így több területen tevékenykedtem: kábítószerfüggőkkel; ifjúsággal Finnországban és itthon; börtönből kikerült személyekkel utógondozás keretében. A fiataloktól nem elszakadva kutattam az iskolai erőszak és érzelmi intelligencia kapcsolatát. Ezt követően az ELTE szociálpolitika mesterképzésére jelentkeztem.

A mesterképzés egy háttéri rálátást nyújtott a szociális szakmának, amit most munkám során kifejezetten tudok hasznosítani; egy pályázat keretében szociális szakemberek együttműködését célozza meg az áldozattá vált személyek segítésében, reintegrációjában valamint prevenciójában. Egyetemi éveim alatt közreműködtem a Bentlakákos intézmények kiváltásáról szóló pályázatban, valamint kutattam a vállalatok felelősségvállalását a megváltozott munkaképességű személyek szemszögéből.

After the high-school graduation I had finance-accounting administrator done. I realised not only number is in the world also people and personalities. I passed the social worker bachelor degree the University of Pécs in Szombathely. The social work is very widespread profession so I strove know all of aspect. I was volunteer with drug addictive and youth (in Finland too). I worked with people who was in prison. I analised the relation between school violence and EQ. Then  I studied social policy master degree at University of Eötvös Loránd. This Uni affored me a comprehensive knowledge about social profession. Now in my job I can use this advantage about victim. I was involved a deinstitutionalisation project and I searched the corporate social responsibility about reduced capacity to work.

 

Címkék: Szoclámpás tagok bemutatkozásai

A bejegyzés trackback címe:

https://szoclampas.blog.hu/api/trackback/id/tr75636905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása